JÍDELNÍČEK 20.5.

20. května 2016 v 20:14 | AnaAnna |  Jídelníček
x.x.x Snídaně x.x.x : Ovofit ananas, cca 6 malin, káva s odtučněným sojovým mlékem ( 115 kcal)
x.x.x. Svačina x.x.x: Přesnídávka "kapsička" (62 kcal)
x.x.x. Oběd x.x.x.: Instatní hrášková polévka, bílá activia,káva s osdtuč. sojov. ml. (197 kcal)
x.x.x. Svačina x.x.x: Přesnídávka "kapsička" , káva s odtuč soj. mlékem (80 kcal)
x.x.x Večeře x.x.x.: Vařená brokolice s hráškem, 2 plátky přírodního šmakouna (158 kcal)
x.x.x 2. večeře x.x.x: Kelímek cherry rajčátek, kus čínského zelí (100 kcal)

mimo: 2x cola light (2 kcal)
pohyb: dlooouhá procházka se psem

Celkem: 712 kcal



Hrůza no... počád cítím hlad, myslím, že toho jídla nebylo tak moc, ale ty kalorie!!??!! Fuuu, toto jsem nečekala.. no nic, zítra budu muset víc zabojovat, jak se máte vy :* ?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 K. K. | Web | 20. května 2016 v 20:21 | Reagovat

hezkej blog:)

2 Effy Effy | E-mail | Web | 20. května 2016 v 21:52 | Reagovat

S tím se netrap, kalorie jsou ze samých dobrých věcí, žádné hnusy, takže je to v pořádku ;-)

3 Reya Reya | Web | 20. května 2016 v 22:04 | Reagovat

Ahoj, ty větší příjmy by měly být víkendy. Mně osobně je to třeba jedno, protože se dokážu vymluvit z jídla (i u babičky :D), navíc chci prostě začít teď. Tak nebudu čekat do pondělí, ale oficiálně tahle dieta má začínat v po. Kdybys chtěla, určitě tu dietu zmákneš ;) Já si už nevěřím, ale vím že musím. Jinak dnešní jídelníček máš náhodou dost pěkný :) Drž se ♥

Ráda spřátelím :)

4 Chiara Chiara | E-mail | Web | 20. května 2016 v 23:17 | Reagovat

Na to že jsi toho snědal málo, tak to vychází na dost kalorií :O což bych teda vůbec nečekala...takže podle mě máš jídelníček úplně v pořádku :) jen tak dál ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama